1 Aralık 2007 Cumartesi

Sorgu / Sevmek sevgiliyi sevgiden midir?

Yeşil göz:

Kadınlar önlerinde dizlerinin üzerine çökmüş bir adama hayır diyemez. Kadınların en zayıf yerlerinden birisidir bu. Severler. Zaten sevgiden dolayı olmuyor mu çoğu şey?

Mavi göz:

Evlilik denilen şey, uzak diyarlara yolculuğa çıkmaya planlayan insanın ayaklarına prangalar takmak demektir. Uzak diyarlara gidip elfleri görmeden bu müesseseye adım atmak için niye aceleci olunsun?

Yeşil göz:

Eskisini hatırlamaz insan, hafızası çabuk silinir. Hele ki güzel günler gelirse o zaman hafızası yumuşar bir şekilde unutmaktan da mutlu olur. Eskiden nasıl olduğunu, hangi pencerelerden döndüğünü bilmez. Geceler boyu ettiği duaları, canlarına yaptığı haykırışları çoktan unutmuştur. O an ve o anın mutluluğu gözlerini kamaştırır bir şekilde ruhu Nirvana'ya vardığından geçmişi unutmuştur...

Mavi göz:

Sevilmeyi istemenin neresi kötü? Kim diyebilir ki bu sevgi, sevgili bu... Bundan ötesi yok diye? Koca bir yalandan öte nedir bu?! Pür, katıksız bir sevgiden söz edilebilir mi? Sevginin bir tane tanımı olduğunu söylemek duyguları görmezden gelmekten öteye geçmek değil midir?

Yeşil göz:

Erkek yetinmeyi bilmez. Elindekine şükretmez. Sevgiyi gördüğünde sevginin üzerine basar, tırmanır tepeye etrafın kolayca görebileceği bir noktaya çıkmış olur. Üstüne aramıyorum der, mutluyum der, seviliyorum der. Aramak kelimesinin manasını bilmez zaten o! Söyledikleri ciddiye bindiğinde geyikti demekten geri durmaz, geyiklerin boynuzları ne kadar büyükse o kadar güzel ve kolay eşler bulabildiklerini bilmeden.

Mavi göz:

Onu çok seviyorum, o beni çok seviyor biliyorum ama ona göre ben onu yeterince sevmiyorum. İşte bu noktada başlıyor uzak diyarlara bir yolculuk. Arkanda muhtacı, sevgi açını bırakıp gitmek gerek uzak diyarlara ulaşabilmek için. Peki öyle olunca çok seviyor mu oluyorum?

Yeşil göz:

Doymak bilmez canavarlardır erkekler. Bir şekilde daha güzel bir deliğe ve deliğin etrafındaki ete bakarlar. Burunları leşlerden çıkmaz, onur kelimesi mi dedi birisi?

Mavi göz:

Sırf birisi seni çok seviyor diye onu sevemezsin. Onu seviyorum, yalnız o beni çok seviyor diye değil. Hem seviyor olsan bile sevginin çoğalması mümkün müdür? Karşılık beklenirse ona sevgi denilir mi?

Yeşil göz:

Anlamamakta direnir erkekler, kadınların sevdiklerini bulduklarında başka şey aramadıklarını anlamazlar. Sevginin daha çoğunu ararlar sadece.

Mavi göz:

Sevgiye doyulur mu? Kadınlar da doyabilir mi? Bir kadın asla bir erkekte egosunu doyuramaz, daha çok sevilmek ister.

Yeşil göz:

Erkekler asla bir kadınla doymak bilmez beğenilmek ister. Arzuyla hareket edip, meleklerin bile onları arzulamalarını beklerler. Fiziğe karşı fiziksel bir dürtüyle hareket ederler.

Kahverengi göz:

Kadın erkeği sevemeyecek, erkek kadını sevmeyecek. Travesti kadını severse, lezbiyen erkeği sevebilecek mi? Herkesin mutlu olduğu bir an varken hala neden başka an?

Hiç yorum yok: